søndag den 13. januar 2013

Stemnings Billeder





Lidt billeder på en kold kold Søndag !!!

8 kommentarer:

Anka sagde ...

Trés jolie ambiance de Tilda...

Unknown sagde ...

Hvor bor du smukt! Jeg glæder mig meget til at selv at skulle indrette min nye lejlighed her til sommer :-)

Carli sagde ...

Du bor bare skønt:)
vh Charlotte

Gårdejerinden sagde ...

Ja det er dælme koldt, men med dine skønne billeder, kommer tankerne hurtigt hen på sommer og sol ;0)
Rigtig god søndag

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Så længes jeg bare endnu mere efter foår og sommer, når jeg ser dine dejlige lyse rum. :-)
Ha´en dejlig uge min ven
Knus
Birgitte

Tess på Tilda och Mamma sagde ...

Åh du har så fina bilder önskar ofta att jag skulle få flytta in i dom är så inbjudande. Den stora kaninen med rosa klänning har du sytt klänningen själv ???den var så fin med rosa lite vid klänning min dotter önskar sin kanin en rosa hon är trött på dom randiga kläderna.
Ha en fin dag/Theres

♥Entre, a casa é minha! sagde ...

Um verdadeiro encanto, uma casa tilda. Apaixonante. Um sonho de casa, adorei!
Beijos
Monalisa Melo...*
www.entreacasaeminha.blogspot.com.br

Sommerhusstil sagde ...

Tak Tak for alle de skønne hilsner :O) nej kjolen til maileg kaninen har jeg fået syet af et green gate viskestykke :O)

Rasmine

Rasmine