fredag den 30. april 2010

God weekend




14 kommentarer:

dea sagde ...

Oh wie wunderschön ist es bei Dir!
Ich wünsche Dir auch ein herrliches Wochenend!
Dea

Hulda sagde ...

Så flotte bilder fra huset ditt! Virkelig flott i stua hos deg, og kjøkkenet. Liker så godt de vårlige fargene, og det hvite interiøret.

Prinsesse Elin sagde ...

Jeg bare simpelthen elsker huset ditt! Jeg blir så inspirert når jeg ser på bilder å leser hva du skriver. Takk for ditt bidrag om benken. Jeg malte bordplaten på kjøkkenbordet i går å da kom benken litt mer til sin rett så jeg venter med å male den til jeg er 100% sikker på at det er det rette valget.
Ha en fin lørdag. Klem fra Elin:)

krinkelkroken sagde ...

Skjønne bilder av ditt ekre hus, ekte sukkertøysfarger:)
Ha en riktig god helg:)

Biene sagde ...

So many wonderful photos of your home!!!

Thank you for showing us!

Have a nice weekend!

Biene

I want to write more about your home and your photos, but my english is so bad and I don´t know the words.

beate sagde ...

ååå betina!!
huset ditt er som en godte-butikk!
deilige farger!

ønsker deg en herlig helg

klem beate

Joans Country Living sagde ...

Hej Betina

Flere herlige sommerstemninger fra dig - skønt ;o) Go' dag og go' weekend!

Knus Joan

Agnes Maria sagde ...

Hej!

Åh, vilket ljuvligt hem du har! sött som karameller!
Ha det gott.
Kram Åsa

Huset vid ån sagde ...

Tusen Tack för din kommentar inne hos mig. Kul att du lämnade ett litet spår efter dig så jag kunde hitta till din härliga blogg! Du har ett fantastiskt fint hem.....Ljuvliga färger! Vårkramar till dig! Therese

Maliva`s verden sagde ...

Wow...her var det masse inspirasjon å hente. Takk for titten, hit kommer jeg gjerne tilbake. Klem fra Maliva

VillaVillaKulla sagde ...

Hej Betina
Hvor er det bare nogle lækre billeder og hvor er det altså gennemført. Jeg bor selv noget anderledes, men hvor er det bare skønt at se hvordan du bor. Man kan jo sagtens finde inspiration alligevel.
Hav en rigtig god aften.

h.espe sagde ...

Hei, og takk for koselig besøk på bloggen min -så gøy når nye finner veien innom!

Utrolig skjønn blogg du har, med nydelige bilder fra det vakre hjemmet ditt - kommer veldig gjerne tilbake hit!

Ønsker deg en fin søndag!

Hilsen
Hildegunn

Joans Country Living sagde ...

Kære Betina

Tak for dine altid søde kommentarer hos mig. Tænkte faktisk på dig og din blog i går, da jeg fandt et par Greengate-vattæpper frem, som jeg havde gemt til "Skuret" (= det gamle renoveringsklare sommerhus fra 2. Verdenskrig!!) Men Greengate lysner jo altid op, som du ved ;o) Fortsat go' søndag!
Knus Joan

Catharina Maria sagde ...

You have a great way of living , beautiful !!!!!!!
♥RINI♥ the Netherlands

Rasmine

Rasmine