tirsdag den 16. februar 2010

Køkken


8 kommentarer:

Anonym sagde ...

flot hus du har! Man får lyst til at se en hel boligreportage hos dig:-)

Det Skønne Baghus sagde ...

Hejsa skøn skøn blog du har dig her. Den vil jeg med glæde følge med i. Dejligt med sådan nogle steder for os der er lidt indretnings skøre:-)
Har også lige.... lavet en blog! Hvis du har lyst.
Den hedder: Det Skønne Baghus.
Venligst fra Louise

beate sagde ...

hei
det ser ut som om dere har mange originale løsninger på kjøkkenet!

søtt forheng i herlige farger!

klem beate

Emmas Verden sagde ...

hei Betina :)
så fint du har det..nydelige greengate i massevis..utrolig flott!!
her var det sommerlig og deilig..kommer snart igjen ;)
ha en fin dag!!
klem Anne♥♥♥

Birgitte sagde ...

Hej Betina,
Det er altså ikke for smart at jeg kigger forbi dig så ofte, for jeg tænker jo så på at skifte om igen til "sommerhus stilen" fordi jeg bliver fristet af alle de fine farver som Greengate jo bla. har, men jeg kan jo ikke lade være, når du frister med de mange fine billeder. :-)
Ha´en fin uge
Knus, Birgitte.

Line fra huset på landet sagde ...

Hei Betina:) Så fin blogg du har. Masse fine bilder!
Jeg kommer innom igjen jeg ;)
Klem,Line

Anonym sagde ...

Dejligt med lidt sommerstemning i denne her hvide vintertid!!Glæder mig til næste indslag:-) Hilsen fra Louise

Ruter & Hjerter sagde ...

For et nydelig hus du har! Elsker Green gate selv og de flotte fargene som er så fint mot det hvite!

Rasmine

Rasmine